Svar på hyppigst stillede spørgsmål

Spørgsmål 1: 

Hvilken browser kan jeg benytte?

Svar: 

Bruger du Internet Explorer? Få en bedre oplevelse ved at skifte til Chrome, Safari, Firefox eller Edge.

Spørgsmål 2:

Hvordan kan jeg vælge browser, når jeg åbner danbio.dk fra link i brev i min e-boks?

Svar: 

Åben e-boks med den browser (Chrome, Safari, Firefox eller Edge) du også vil bruge med danbio.dk

Spørgsmål 3: 

Jeg bliver afvist, når jeg forsøger at logge ind med NEM-id?

Svar: 

Der er desværre nogle der oplever denne fejl. Her må vi henvise til at man benytter touchskærmene i gigtklinikken.

Er din iPad mere end 5 år gammel, så forsøg igen på en anden enhed fx din smartphone eller PC'er.

Spørgsmål 4: 

Siden står og snurrer og henter ikke spørgeskemaet?

Svar: 

Klik på de tre streger i højre side. Vælg "genhent løsning" i menuen og prøv igen.

Spørgsmål 5: 

Siden står og snurrer og sender/gemmer ikke spørgeskemaet?

Svar: 

Genhent siden eller klik på de tre streger i højre side og vælg "genhent løsning" i menuen og prøv igen.

Spørgsmål 6:

Jeg ser engelske ord og mærkelige bogstaver? Er det jeres løsning der er ufærdig?

Svar: 

Løsningen er på dansk og der er kun danske bogstaver.

Der kan være flere mulige årsager.

Måske du har slået en auto-oversættelse til?

Men der kan også være andre årsager.

Prøv evt. fra en anden computer for at se om du kan gentage problemet der.

Du kan også (hvis på computer) prøve med CTRL F5.

Listen udvides løbende